Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Hva kan vi hjelpe deg med? 

FAQ

Bytte

Retur & Reklamasjon

Frakt

Ofte stilte spørsmål

1. Jeg mangler returetikett - trykk her

Følg linken til Bring og registrer din retur her. Lever så pakken inn til ditt nærmeste hentested: https://retur.bring.no/?q=ReturPTH 

 

2. Hvordan bytter jeg varen min? - trykk her

Ta meg med til info om bytte

 

3. Jeg vil reklamere på en vare - trykk her

Kontakt oss på kundeservice@vipatur.no for rask service vedr. din reklamasjon

 

4. Jeg har mistet returskjema

Du kan enkelt forklare hva du ønsker på en lapp du legger ved returen, eller sende mail til kundeservice@vipatur.no

 

5. Hvor blir det av varen min?

Vi sender med sporing i din sendingsbekreftelse på mail, men du kan også se i Posten-appen hvor i løypen pakken din er. Hvis du mangler informasjon vedr. din sending kan du alltid kontakte oss på kundeservice@vipatur.no


6. Jeg har ikke fått igjen penger for min retur

Etter motatt returbekreftelse vil det ta 2-3 arbeidsdager før pengene er tilbake på din konto. Hvis du mangler informasjon kan vi raskt hjelpe deg på kundeservice@vipatur.no